Тести за п’єсою Ібсена «Ляльковий дім»

І. Закритого типу (6 × 1 = 6 б.)  Обери правильну відповідь

  1. Події п’єси розгортаються напередодні:
а) Пасхи;
в) 8 Березня;
б) Різдва;
г) Дня матері.
  1. Шантажуючи Нору, Крогстад погрожував віддати її чоловікові:
а) листа;
в) компрометуючі фотокартки;
б) фальшивого векселя;
г) зброю.
  1. Літературний рід, що належить одночасно двом видам мистецтва: театру та літературі, – це:
а) епос;
в) драма.
б) лірика;

  1. Тема, яка лише частково простежується в творі:
а) тема пацифізму;
в) тема фашизму;
б) тема фемінізму;
г) тема колективізму.
  1. Торнвальд називає Нору:
а) білочка, жайворонок, лялечко, пташечко;
в) шановна пані;
б) люба, дорогенька;
г) Норо, дружино.
  1. Лялькою в творі є:
а) Ранк;
в) Крогстад;
б) Кристина;
г) Нора.

ІІ. На відповідність (3 × 1 =  3 б.)   Установи відповідність

  1. Між  героями за принципом контрасту:
      1) Нора а) Кристина
                  2) Торвальд б) Крогстад
                  3) Ранк в) Торнвальд
  1. Між героями та дією:
1) Нора    а) шантажує
2) Крогстад б) дізнається про злочин дружини
3) Кристина в) залишає родину
4) Торнвальд г) допомагає владнати проблеми подруги
  1. Між композиційними елементами та епізодом:
1) Експозиція а) шантаж Нори
2) Зав’язка б) Нора вирішує залишити родину
3) Розвиток дії в) Крогстод та Кристина прохають Нору про допомогу
4) Кульмінація г) показ життя Хельмерів напередодні Різдва
5) Розв’язка д) надійшов лист і злочин Нори розкрито

ІІІ. На послідовність (2 × 1 = 2 б.)     Установи послідовність

1. Подій твору:
а) Торнвальд отримує листа від Крогстада;
в) ідилія в родині Хельмерів напередодні Різдва;
б) Нора позичає гроші за фальшивим векселем;
г) Нора залишає родину.
  1. Написання  творів (довідка: драма Г.Ібсена «Ляльковий дім» увійшла до так званого «сімейного циклу» п’єс):
а) « Привиди»;
в) «Ляльковий дім»;
б) «Стовпи суспільства»;
г) «Ворог народу».

ІV. Ситуативні (1 х 1 = 1б.) Знайди  вихід із запропонованої ситуації

  1. Аналізуючи п’єсу Г.Ібсена «Ляльковий дім», неможливо оминути поняття «Ібсенізму» («нової драми»). Під час уроку учні визначали характерні риси цього поняття. Укажи, які з них вони дібрали правильно:
а) як правило завершений фінал – розв’язка;
в) автор відтворює дійсність, дає власний висновок;
б) напружена боротьба індивідуальності за власний духовний світ;
г) розмивання межі між трагедією і комедією;
ґ) незавершена кінцівка твору.


Занеси відповіді до таблички та надай для перевірки вчителеві!*

І-й рівень.
Закритого типу
ІІ-й рівень.
Відкритого типу
ІІІ-й рівень.
На відповідність
ІV-й рівень.
На послідовність
V-й рівень. Ситуативні
1.        4.
2.        5.
3.        6.
1.          2.          3.
1) –     1) –       1) –
2) –     2) –       2) –
3) –     3) –       3) –
          4) –       4) –
                       5) –
1.
2.
1.

Оцінка _________

2 коментарі: