Тести за романом Стендаля «Червоне і чорне»

І. Закритого типу (8 × 0,5 = 4 б.)  Обери правильну відповідь
1. Реалізм – це літературний напрямок, який закінчив своє формування:
а) у ХІХ ст..;
б) уХVІІІ ст..;
в) у ХХ ст..;
г) у ХVІІ ст..
    2. Ідеал головного героя твору «Червоне і чорне»:
а) Вольтер;
б) Наполеон;
в) Бог;
г) Ж-Ж. Руссо.
     3. Жанровий різновид роману, до якого належить твір Стендаля «Червоне і чорне»:
а)  історичного;
б) політичного;
в) соціально- психологічного;
г) роману виховання.
    4. Події твору відбуваються за часів:
а) у період «наполеонівських війн»;
б) у ХVІІ ст.;
в) у роки Реформації;
г) у роки Французької Революції.
   5. Другом і наставником Жульєна Сореля в семінарії став:
а) Пірар;
б) Фуке;
в) Вально;
г) Кастанед.
   6. Пан де Реналь обіймав посаду:
а) мера;
б) міністра;
в) генерала;
г) королівського прокурора.
  7. Жульєн ховав під матрацем у будинку де Реналів лист до:
а) нареченої;
б) батька;
в) Наполеона;
г) пані де Реналь.
8. Жульєна засудили до страти:
а) за образливу промову на суді;
б) за спробу вбивства;
в) за намагання підкупити суддів;
г) за політичні погляди.
ІІ. Відкритого типу (4 × 1 = 4 б.)    Допиши правильну відповідь
1. Роман «Червоне і чорне» Стендаль завершив у_______________________________________
2. В основу сюжету роману було покладено історію ____________________________________
3. Походження псевдоніму Стендаля пов’язують з _____________________________________
4. Три найголовніші книги в житті Жульєна Сореля:____________________________________,
_________________________________________, ____________________________________
ІІІ. На відповідність (1 × 1 =  1 б.)   Установи відповідність
1. Між героями, які:
а) допомагали Жульєну;                    б) заважали на його шляху.
1. Аббат Шелан;
2. Пані де Реналь;
3. Аббат Пірар;
4. Пан де Реналь;
5. Аббат Кастанед;
6. Фуке.
ІV. На послідовність (2 × 1 = 2 б.)   Установи послідовність
1. Етапів засвоєння   Жульєном поняття «лицемірство»:
а) спроба завоювати кохання пані де Реналь;
б) вивчення Біблії, бесіди з аббатом Шеланом;
в) прагнення догодити маркізові;
г) зусилля  аби стати «своїм» в семінарії.
2. Шляху Жульєна Сореля суспільними сходами:
а) Безансоньська семінарія;
б) життя в домі батька;
в) служба в домі де Реналів;
г) служба у маркіза де Ла-Моль;
д) постріл, суд, страта.
V.  Ситуативні (1 х 1 = 1б.) Знайди вихід із запропонованої ситуації
1.  Розглядаючи образ головного героя, учень дійшов висновку, що головна риса характеру Жульєна Сореля – лицемірство. Зауважте йому:
а) Жульєн мав палку душу, якій були властиві прояви почуттів, не зважаючи на зусилля бути холодним та корисливим;
б) він був щирою людиною, ладною допомогти кожному;
в) він не був амбітною людиною, готовою переступити через усе, щоб досягти своєї мети;
г) його прагненням отримати гідне місце в суспільстві керує лише бажання допомогти своїй родині.

1 коментар: