Джеймс Джойс. Михайло Булгаков

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 0,5 бала)
1.В основі сюжету твору Дж.Джойса «Джакомо Джойс» лежить подія:
а) автобіографічна;
б) фантастична;
в) історична;
г) містична.
2.Сатира М.Булгакова була спрямована на:
а) події громадянської війни;
б) експерименти в науці;
в) експерименти в суспільному житті;
г) міфи радянської ідеології.
3.Для творчого світу Дж.Джойса характерним є:
а) логічний розвиток сюжету;
б) «потік свідомості»;
в) типізація обставин;
4.Майстер у фіналі роману Михайла Булгакова  «Майстер і Маргарита» заслужив…
а) вічний спокій;
б) вічне небуття;
в) вічне світло;
г) вічне життя.
5.Дж.Джойс народився у:
а) Дубліні;
б) Единбурзі;
в) Йоркширі;
г) Лондоні.
6.Сатиричною лінією в сюжеті роману Булгакова «Майстер і Маргарита» є лінія:
а)  Майстра і Маргарити;
б) Івана Бездомного та Берліоза;
в) Воланда та його почту;
г) Ієшуа Га-Ноцрі та Понтія Пілата.
7.Головною темою твору «Джакомо Джойс» є:
а) доля митця в сучасному світі;
б) історія однієї сім’ї;
в) історія кохання;
г) пошук сенсу життя.
8.У якому творі літератури 20 ст. є відлуння образу Мефістофеля з трагедії «Фауст»:
а) «Улісс»;
б) «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»;
в) «Майстер і Маргарита» ;
г) «Біла гвардія» ?
9.Реальною основою сюжету «Джакомо Джойс» є:
а) навчання в ієзуїтському коледжі;
б) боротьба Ірландії за незалежність;
в) шлюб з Норою Барнакл;
г) закоханість в Амалію Поппер.
10.Майстер – герой роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита» - за освітою:
а) археолог;
б) філолог;
в) історик;
г) медик.
11.Вкажіть риси, характерні для «потоку свідомості»:
 а) підкреслена увага до духовного життя особистості;
 б) поєднання свідомого та несвідомого, раціонального та чуттєвого;
 в) спонтанність виникнення думок та образів;
 г) детальне зображення реального життя, дослідження закономірностей   його   розвитку.
12.Місце, де розпочинається дія в романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»:
а) Грибоєдівський провулок;
б) Патріарші ставки;
в) Чисті ставки;
г) Садова вулиця.
Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 1 балу)
1.Встановіть відповідність між письменниками та їхніми творами:

1.
Г.Ібсен
А
«Перевтілення»
2.
Ф.Кафка
Б
«Ляльковий дім»
3.
М.Булгаков
В
«Джакомо Джойс»
4.
Дж.Джойс
Г
«Майстер і Маргарита»


Д
«Стариган з крилами»

2.Встановіть відповідність між персонажем роману «Майстер і Маргарита» та їхнім описом:
1
Понтій Пілат   
А
Голова його була прикрита білою пов’язкою з ремішком  навколо чола, а руки зв’язані за спиною
2
Майстер
Б
У білому плащі з кривавою підкладкою.
3
Маргарита
В
Праве око чорне, ліве чомусь зелене.
4
Ієшуа
Г
Берегти твій сон буду я.
5
Воланд   
Д
Голений, темноволосий, з гострим носом…людиною близько років 38.
3.Укажіть відповідність між персонажами та їх характеристиками у романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»:
1
Латунський
А
Редактор товстого журналу
2
Берліоз
Б
Поет
3
Понирьов
В
Голова Акустичної комісії
4
Семплеяров
Г
Критик


Д
Директор Вар’єте

Високий рівень (Максимально — 3 бали)
Виконайте одне із завдань:
1.Книга «Майстер і Маргарита» відкривається епіграфом із трагедії Гете «Фауст»:
«… - Так кто же ты, наконец?
Я – часть той сили, что вечно хочет зла и вечно совершает благо»
Яка роль епіграфа в цьому творі?
2.Чому жанр твору Д.Джойса «Джакомо Джойс» визначають як психологічне есе?
3.Розкрийте образ Воланда у романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»
4Поясніть думку М.Булгакова: «Рукописи не горять».

1 коментар: