Тестові завдання за п’єсою Б. Брехта «Життя Галілея»

Тестові  завдання за п’єсою Б. Брехта «Життя Галілея»

І. Закритого типу ( 10×0,5=5 б.) Обери правильну відповідь
1.Бертольд Брехт – видатний німецький :
а) поет;
в) драматург;
д) публіцист.
б) прозаїк;
г) теоретик мистецтва;

2. За теорією Брехта, новий театр, створений ним, визначався як:
а) «епічний»;
в) «повчальний»;
б) «раціональний»;
г) «інтелектуальний».
3. В теорії театрального мистецтва драми Брехта  називають:
а) драмами-притчами;
в) «драмами-моделями»;
б) «драмами-параболами»;
г) драмами-алегоріями.
4. Основний конфлікт драми Брехта відбувається між:
а) ідеологіями;
в) політичними системами;
б) народами;
г) філософськими системами.
5. Сюжет п’єси « Життя Галілея» побудований на:
а) розкритті значення творчої людини;
б) усвідомленні героєм свого призначення;
в) усвідомленні героєм суспільства;
г) розкритті моральної відповідальності людського генія.
6. Дія п’єси відбувається в Італії доби Відродження, а саме в:
 а) Римі;
 в) Неаполі;
 б) Флоренції;
 г) Падуї.
7. «… виникло велике жагуче прагнення-дістатися до причин усіх речей…Кожен день приносить щось нове…» – так характеризує епоху Відродження:
а) Галілей;
в) Сагредо, друг Галілея;
б) Андреа Сарті, учень Галілея;
г) Козімо ді Медічі, флорентійський герцог.
8. Кульмінація п’єси – це епізод:
а) відкриття Галілеєм за допомогою телескопа небесних явищ, що підтверджують правильність системи Коперника;
б) епідемія чуми;
в) відкриття Галілеєм плям на Сонці;
г) суд та зречення Галілея.
9. «Нещасна та країна, у якої немає героїв» – звинувачує Галілея, який зрікся свого вчення перед судом інквізиції, його учень Андреа Сарті. На це звинувачення Галілей відповідає так:
а) «Нещасна та країна, яка потребує героїв!»;
в) «Щаслива та країна, у якої немає героїв»;
б)  «Нещасна та країна, у якої є герої»;
г) «Щаслива та країна, яка має героїв».
10. Заключна фраза п’єси належить:
а) Галілею;
в) Сагредо, другу Галілея;
б) Андреа Сарті, учневі Галілея;
г) Вірджинії, дочці Галілея.

ІІ. На відповідність ( 4×1=4 б.) Установи відповідність
11. Основних естетичних засад драматичного та епічного театру:
       1) драматичний театр
2) епічний театр
а) проведення глядача через стан «катарсису»;
г) збудження інтересу глядача до розв’язки;
б) спонукання до аналізу дії на сцені;
д) звернення до почуттів;
в) збудження інтересу глядача до розвитку подій;
е) звернення до розуму.
12. Між драмами Б. Брехта та проблемами, що поставлені в них:
 1) «Добра людина з Сезуану»;
3) «Матінка Кураж та її діти».
 2) «Життя Галілея»;

а) проблема морально відповідальності людини за все, що відбувається в світ;
б) проблема людини на війні, антигуманної сутності війни;
в) проблема взаємовідносин в людському суспільстві,  духовної деградації людини.
13. Між висловами героїв п’єси «Життя Галілея» та самими героями:
1) Галілей;
3) Вірджинія;
2) Андреа Сарті;
4) маленький монах.
а) «Бог у нас самих або ніде»;
б) «Істина – дитя часу, а не авторитету»;
в) «Батько говорить: у богословів є дзвін, а у фізиків -сміх…»;
г) «Вчиться дивитись відкритими очима»;
д) «Мовчати нас примушують самі високі спонукання, йдеться про душевний спокій нещасних!»;
е) «…Істина, якщо це істина, проб’є собі  шлях і без нас».
14. Між різними редакціями п’єси та змінами в ідейному наповненні образу Галілея:
     1) 1938-1939 рр.        
2) 1945-1946 рр.
3) 1957 р.
а) підкреслення суспільного та морального банкротства героя;
б) доля Галілея пов’язується зі зрадництвом вченого-фізика по відношенню до людства;
в) образ Галілея – носій позитивного прикладу;
г) відмова від картини V («Чума»);
д)  відмова від картини XV (Андреа провозить рукопис Галілея через кордон).

IІІ. На послідовність (3×1=3 б.) Установи послідовність
15. Появи у світ найбільш відомих драм Б. Брехта:
       а) «Добра людина з Сезуану»;
в) «Матінка Кураж та її діти»;
       б) «Життя Галілея»;
г) «Кавказьке крейдяне коло».
16. Сюжетної лінії п’єси «Життя Галілея»:
а) відкриття Галілеєм за допомогою телескопа небесних явищ, що підтверджують правильність системи Коперника;
б) епідемія чуми;
в) відкриття Галілеєм плям на Сонці;
г) суд та зречення Галілея.
17. Ступені еволюції головного героя – Галілео Галілея:  
      а) романтичний оптимізм;
   в) зрада самого себе;
      б) відчай;
   г) щире покаяння;
                д) глибинне розуміння сутності всього, що сталося.
              
Занеси відповіді до таблички та надай для перевірки вчителеві!*

І-й рівень. Закритого
типу
ІІ-й рівень.
На відповідність
ІІІ-й рівень.
На  послідовність
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
1 –
1-
1 –
1-
1-
1-
1-
1-
2 –
2 -
2 –
2 –
2 –
2-
2-
2-
3 –  

3 –
3 –
3 –
3-
3-
3-
4 –


4 -   

4-
4-
4-
5 –






5   5-
6 –  







7 –







8 –







9 –







10 –








Оцінка _________

Немає коментарів:

Дописати коментар