Тестові завдання за п’єсою Б. Брехта «Життя Галілея»
І. Закритого типу ( 10×0,5=5 б.) Обери правильну відповідь
1.Бертольд Брехт – видатний німецький :
а) поет;
|
в) драматург;
|
д) публіцист.
|
б) прозаїк;
|
г) теоретик мистецтва;
|
2. За теорією Брехта, новий театр, створений ним, визначався як:
а) «епічний»;
|
в) «повчальний»;
|
б) «раціональний»;
|
г) «інтелектуальний».
|
3. В теорії театрального мистецтва драми Брехта називають:
а) драмами-притчами;
|
в) «драмами-моделями»;
|
б) «драмами-параболами»;
|
г) драмами-алегоріями.
|
4. Основний конфлікт драми Брехта відбувається між:
а) ідеологіями;
|
в) політичними системами;
|
б) народами;
|
г) філософськими системами.
|
5. Сюжет п’єси « Життя Галілея» побудований на:
а) розкритті значення творчої людини;
б) усвідомленні героєм свого призначення;
в) усвідомленні героєм суспільства;
г) розкритті моральної відповідальності людського генія.
6. Дія п’єси відбувається в Італії доби Відродження, а саме в:
а) Римі;
|
в) Неаполі;
|
б) Флоренції;
|
г) Падуї.
|
7. «… виникло велике жагуче прагнення-дістатися до причин усіх речей…Кожен день приносить щось нове…» – так характеризує епоху Відродження:
а) Галілей;
|
в) Сагредо, друг Галілея;
|
б) Андреа Сарті, учень Галілея;
|
г) Козімо ді Медічі, флорентійський герцог.
|
8. Кульмінація п’єси – це епізод:
а) відкриття Галілеєм за допомогою телескопа небесних явищ, що підтверджують правильність системи Коперника;
б) епідемія чуми;
в) відкриття Галілеєм плям на Сонці;
г) суд та зречення Галілея.
9. «Нещасна та країна, у якої немає героїв» – звинувачує Галілея, який зрікся свого вчення перед судом інквізиції, його учень Андреа Сарті. На це звинувачення Галілей відповідає так:
а) «Нещасна та країна, яка потребує героїв!»;
|
в) «Щаслива та країна, у якої немає героїв»;
|
б) «Нещасна та країна, у якої є герої»;
|
г) «Щаслива та країна, яка має героїв».
|
10. Заключна фраза п’єси належить:
а) Галілею;
|
в) Сагредо, другу Галілея;
|
б) Андреа Сарті, учневі Галілея;
|
г) Вірджинії, дочці Галілея.
|
ІІ. На відповідність ( 4×1=4 б.) Установи відповідність
11. Основних естетичних засад драматичного та епічного театру:
1) драматичний театр
|
2) епічний театр
| |
а) проведення глядача через стан «катарсису»;
|
г) збудження інтересу глядача до розв’язки;
| |
б) спонукання до аналізу дії на сцені;
|
д) звернення до почуттів;
| |
в) збудження інтересу глядача до розвитку подій;
|
е) звернення до розуму.
|
12. Між драмами Б. Брехта та проблемами, що поставлені в них:
1) «Добра людина з Сезуану»;
|
3) «Матінка Кураж та її діти».
|
2) «Життя Галілея»;
|
а) проблема морально відповідальності людини за все, що відбувається в світ;
б) проблема людини на війні, антигуманної сутності війни;
в) проблема взаємовідносин в людському суспільстві, духовної деградації людини.
13. Між висловами героїв п’єси «Життя Галілея» та самими героями:
1) Галілей;
|
3) Вірджинія;
|
2) Андреа Сарті;
|
4) маленький монах.
|
а) «Бог у нас самих або ніде»;
б) «Істина – дитя часу, а не авторитету»;
в) «Батько говорить: у богословів є дзвін, а у фізиків -сміх…»;
г) «Вчиться дивитись відкритими очима»;
д) «Мовчати нас примушують самі високі спонукання, йдеться про душевний спокій нещасних!»;
е) «…Істина, якщо це істина, проб’є собі шлях і без нас».
14. Між різними редакціями п’єси та змінами в ідейному наповненні образу Галілея:
1) 1938-1939 рр.
|
2) 1945-1946 рр.
|
3) 1957 р.
|
а) підкреслення суспільного та морального банкротства героя;
б) доля Галілея пов’язується зі зрадництвом вченого-фізика по відношенню до людства;
в) образ Галілея – носій позитивного прикладу;
г) відмова від картини V («Чума»);
д) відмова від картини XV (Андреа провозить рукопис Галілея через кордон).
IІІ. На послідовність (3×1=3 б.) Установи послідовність
15. Появи у світ найбільш відомих драм Б. Брехта:
а) «Добра людина з Сезуану»;
|
в) «Матінка Кураж та її діти»;
|
б) «Життя Галілея»;
|
г) «Кавказьке крейдяне коло».
|
16. Сюжетної лінії п’єси «Життя Галілея»:
а) відкриття Галілеєм за допомогою телескопа небесних явищ, що підтверджують правильність системи Коперника;
б) епідемія чуми;
в) відкриття Галілеєм плям на Сонці;
г) суд та зречення Галілея.
17. Ступені еволюції головного героя – Галілео Галілея:
а) романтичний оптимізм;
|
в) зрада самого себе;
|
б) відчай;
|
г) щире покаяння;
|
д) глибинне розуміння сутності всього, що сталося.
|
Занеси відповіді до таблички та надай для перевірки вчителеві!*
І-й рівень. Закритого
типу
|
ІІ-й рівень.
На відповідність
|
ІІІ-й рівень.
На послідовність
| |||||
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
16.
|
17.
| |
1 –
|
1-
|
1 –
|
1-
|
1-
|
1-
|
1-
|
1-
|
2 –
|
2 -
|
2 –
|
2 –
|
2 –
|
2-
|
2-
|
2-
|
3 –
|
3 –
|
3 –
|
3 –
|
3-
|
3-
|
3-
| |
4 –
|
4 -
|
4-
|
4-
|
4-
| |||
5 –
|
5 5-
| ||||||
6 –
| |||||||
7 –
| |||||||
8 –
| |||||||
9 –
| |||||||
10 –
|
Оцінка _________
Немає коментарів:
Дописати коментар