Завдання для дистанційного навчання із зарубіжної літератури для 11 класів

Вчитель: Байжанова Н.А.
( грудень 2015 р.)

Рекомендована література

1 Література: Хрестоматія для 10кл. загальноосвітн. навч. закл. Упор. Теплінський М.В., Султанов Ю.І. – К., 2007. – 544с., - Рос. Мовою.                                                                
2 Теплінській М.В., Султанов Ю.І. Література 10 кл.: Підручник для загальноосвітн.навч. закладу – К., 2005. – 528с., - Рос. мовою.
3 Северикова Н.М. и др. Литература: учебнн. Пособие (Северикова Н.М., Архипова Н.М., Трофимова В.В.). – М.: выcш. школа, 1981. – 656с.
4 Заруб. Литература: 11 кл. / автор – составитель Н.Я. Ковалёва. – Донецк.: Центр подготовки абитуриентов, 1999 – 384 с.
5 Зарубіжна література. Хрестоматія 11 кл. / Упор. І.Л.Столій – Х.: Веста Вид. Ранок, 2001 – 768с.



Тема: «Срібна доба» російської поезії. Творчість О.Блока – вершина російського символізму.  

План.
  1. Життєвий шлях та творчість О.Блока.
  2. Поезія «Незнайома».
  3. Поезії «Весно, весно», «Про доблесті, про подвиги, про славу».

Завдання:
  1. Чому на вашу думку, перша збірка поезій О.Блока мала назву «Вірші про Прекрасну Даму»? Визначте головну тему юнацької лірики О.Блока.
  2. Прочитайте вірш «Незнайомка». Яку картину створюють перші чотири строфи поезії? Визначте характерні деталі цієї картини. Яку роль, на вашу думку, вони відіграють?
  3. Які риси Незнайомки вказують на її приналежність до реального світу? Які риси примушують читача сприймати її як посланку «інших світів»? чи можна упевнено стверджувати, що Незнайомка – реальна істота, а не мрія ліричного героя вірша?
  4. Прочитайте поезію «Весно, весно, без меж без краю…». Визначте основний принцип будови цієї поезії. Якому ідейному задуму вона підпорядкована? Обґрунтуйте свої міркування.
  5. Синій колір у поезії Блока – символ прекрасного, далекого «іншого світу». Яку роль у поезії «Про доблесті, про подвиги, про славу…» відіграють спогади про «синій плащ»?


Тема: Трагізм життєвої долі А.Ахматової. Основні теми і мотиви лірики. А.Ахматова «Довкола жовтий вечір ліг».

План.
  1. Життєвий шлях та творчість А.Ахматової.
  2. Дати характеристику поезій поетеси.
  3. Лірична героїня А.Ахматової.
Завдання:
  1. Дослідники відзначали, що деякі з поезій А.Ахматової можна назвати маленькими повістями, новелами. «Кожна поезія – новела у найнапруженіший момент свого розвитку, звідки відкривається можливість побачити весь попередній перебіг подій». Доведіть або спростуйте цю думку на прикладі поезій А.Ахматової.
  2. Схарактеризуйте ліричну героїню А.Ахматової. як цей образ змінюється з плином часу?


Тема: Б.Пастернак жанрове багатство творчої спадщини. «Зимова ніч».  

План.
  1. Життєвий шлях та творчість Б. Пастернака.
  2. Поезії «Цей лютий…», «Зимова ніч».
  3. Аналіз поезій Б. Пастернака.

Завдання:
  1. Вірш «Цей лютий», які символічні образи використовує поет? Як ці образи допомагають відтворити внутрішній стан ліричного героя? Схарактеризуйте ліричного героя цієї поезії. Які риси на вашу думку йому притаманні?
  2. Знайдіть у тексті поезії «Зимова ніч» деталі, які характеризують повсякденне життя. Яку художню роль вони відіграють?
  3. Як у поезії «Зимова ніч» поєднується побутовий і філософський плани?
  4. Чи мають ключові образи поезії символічне значення? Визначте роль повторів у вірші «Зимова ніч». Якого змісту набуває образ запаленої свічки?

Немає коментарів:

Дописати коментар